Novinky
Jak vybrat nejlepší stimulant mozku, energie a nakopávače mužského hormonu?

Nejlepší mozkové, energetické a testo nakopávače, boostery, prášky, motivace k učení a větší soustředění Motivace: 1. Focus - nejlepší produkt, vysoká cena - pro pokročilé 2. Think - luxusní produkt - nejlepší poměr ceny a...

více
Blog / Články

Poruchy spánku - jak usnout, pilulky na uklidnění

Nemohu spát - jak to řešit? 

Nemohu spát, nemohu usnout, jak to vyřešit?Nespavost. Setkávají se s ní miliony lidí po celém světě. Jde o poruchy spánku - stručně řečeno, jedinci trpící nespavostí mají problémy s usínáním nebo s kvalitou spánku. Následky mohou být zničující. Nespavost běžně vede k denní ospalosti, letargii a všeobecnému pocitu, že něco není v pořádku, duševně i fyzicky. Výkyvy nálady, podrážděnost a úzkost jsou běžné příznaky.

 

Poruchy spánku jsou také spojeny s vyšším rizikem vzniku chronických onemocnění. Podle National Sleep Foundation 30-40 procent dospělých Američanů uvádí, že během posledních 12 měsíců měli symptomy nespavosti a 10-15 procent dospělých tvrdí, že mají chronickou nespavost. Existuje mnoho možných příčin způsobujících nespavost. Může jít o psychologické faktory, nadměrný stres, léky, nestabilní hladinu hormonů. Nespavost také mohou způsobovat některé nemoci a také nesprávný životní styl.

 

Poruchy spánku mohou být způsobeny fyzickými a psychickými faktory. Nespavost je běžně způsobena následujícími faktory: Přerušení cirkadiánního rytmu - jet lag, střídání pracovních směn, vysoké nadmořské výšky, hluk, extrémní teplo nebo chlad. Psychologické problémy - bipolární porucha, deprese, úzkostné poruchy nebo psychotické poruchy.

 

Zdravotní stav - chronická bolest, syndrom chronické únavy, městnavé srdeční selhání, angína, enterosolventní potahová choroba (GERD), chronická obstrukční plicní nemoc, astma, spánková apnoe, Parkinsonova a Alzheimerova choroba, hypertyreóza, artritida, mozkové léze, nádory. Hormony - estrogen, hormonální změny během menstruace. Další faktory - spánek vedle chrápajícího partnera, paraziti, genetické podmínky, nadměrně aktivní mysl či těhotenství. 

Tabletky, léky a přípravky na poruchy spánku, pilulky na uklidnění 

Tablety, přípravky, pilulky, léky pro poruchy spánku a na uklidněníPoruchy spánku se spojují i s používáním výdobytků moderní techniky před spaním. Několik malých studií u dospělých lidí i dětí naznačuje, že vystavení světlu z televizorů, smartphonů či počítačů před spaním může ovlivnit přirozené hladiny melatoninu a vést tak k poruchám spánku či problémům s usínáním. Studie provedená Rensselaer Polytechnic Institute zjistila, že podsvícené tabletové zařízení může negativně ovlivnit režimy spánku. Tyto studie naznačují, že technologie v ložnici mohou způsobovat poruchy spánku.

 

Také některé druhy léků mohou způsobovat poruchy spánku. Jde zejména o kortikosteroidy, statiny, alfa blokátory, beta blokátory, SSRI antidepresiva, inhibitory ACE, ARB, inhibitory cholinesterázy, glukosamin / chondroitin. Jak zjistím, že trpím nespavostí? Poukazuje na to několik základních příznaků. Pokud na sobě pozorujete více z nich současně, je jisté, že s vaším spánkem to nebude v naprostém pořádku.

 

O které příznaky jde? Obtíže s nočním usínáním, časté probouzení během noci, probuzení se v dřívějším čase, než je požadováno, pocit únavy i po nočním spánku, denní únava či ospalost, podrážděnost, deprese, pocity úzkosti, slabá koncentrace a soustředění, nekoordinovanost, nárůst chyb a vyšší nehodovost, napětí a bolesti v hlavě, problémy se vztahy, zažívací problémy či obavy ze spánku. Konec-konců, dvacet procent nehod, v nichž nehrál roli alkohol, bylo způsobeno ospalostí za volantem.

 

Léčba nespavosti - zaměřuje se v první řadě k určení příčiny. Po identifikaci příčiny může být vhodně léčena. Kromě léčení základní příčiny nespavosti se jako léčba mohou používat nefarmakologické (behaviorální) léčebné postupy. Ty zahrnují terapii kognitivní behaviorální terapie v individuálních poradnách, nebo formou skupinové terapie. Tabletky, léky a přípravky na poruchy spánku jsou farmakologickou léčbou. 

Nejlepší produkty, doplňky výživy na dobrý spánek

Nejlepší přípravky a výživové doplňky pro lepší spánek a na usnutíExistuje mnoho pilulek, prášků a přípravků k léčbě poruch spánku. Mnohé z nich však organismus zbytečně zatěžují chemikáliemi. Proto je vhodné sáhnout po čistě přírodních produktech, které přinášejí silný účinek a jsou bez vedlejších účinků. Představíme vám nejlepší produkty, doplňky výživy na dobrý spánek. S nimi vám nehrozí už žádné "počítání oveček".

 

Mezi osvědčené produkty patří Bio Schlaf Complex - jde o kvalitní přírodní produkt k odstranění nespavosti. Za svou účinnost vděčí rozdrceným nadzemním částem kalifornského máku. Kalifornský mák je také známý jako rostlinka sluncovka. Tato úžasná rostlinka se v minulosti používala proti bolestem hlavy či zubů. Navíc je známá pro silné sedativní, uklidňující účinky. Pomáhá tedy řešit nespavost, uklidňuje, snižuje pocity úzkosti a zlepšuje relaxaci.

 

Skvělým pomocníkem v boji s nespavostí je také 5-HTP. Díky svému unikátnímu složení je určen pro muže. Podporuje tvorbu melatoninu a serotoninu, tedy hormonů zabezpečujících pocity pohody a snadnější usínání. Kromě problémů s poruchami spánku vás dokáže zbavit i špatné nálady či bolestí hlavy.

 

Zajímavou alternativou pro všechny jedince bojující s nespavostí či poruchami spánku je doplněk výživy zvaný Calm Me. Jak už název produktu napovídá - postará se o vaše celkové zklidnění, které povede ke zkvalitnění vašeho spánku. V tomto případě se navíc jedná o výhodnou koupi - lidově řečeno, za málo peněz dostanete hodně muziky. A to kvalitní! Přípravek je určen zejména pro ženy. Calm Me sází na kombinaci hořčíku, vitamínů C a B. Uklidní vaši rozbouřenou mysl a uvolní svalové napětí.

 

TOP 3 přírodní přípravky pro lepší spánek 

Copyright 2018 - 2019 © Stimulant.cz